söndag, september 16, 2012

Bye Bye black...

...hello white. För en tidsen gick skärmen på min telefon sönder, den som har studsat på stenplattor, barnen har tappat den flera gånger och jag är ju en klant som typ tappar den hela tiden. Men när den tappades denna gången höll den inte. Surt som bara den och jag har funderat på att skicka in den på lagning men min fina make tyckte att jag kunde ta en av hans vita efter som att han har två. Och den ena av dom används inte så flitigt. Så igår gjorde vi bytet, ett byte som tog typ hela kvällen med att säkerhets kopiera allt och föra över allt. Så nu har jag inte bara en hel telefon igen den har blivit vit :)
Idag vaknade jag med tränings värken från ..... Igår påbörjade vi rensning i trädgården och där ibland våran aplånga uppfart. Jag har slitit ogräs i flera timmar och typ kommit en centimeter. Varför gör man inte det här oftare... Svaret är enkelt, det är så Tråkigt! Fick dock en skön och paus ifrån ogräset när barnens farmor och farfar kom på besök.
Har tagit hem en ny app med. Jag vet att jag typ är sist med att ha instagram, men nu är den på plats och vill du följa mig så söker du efter bettann79 . Det känns som en bra app för mig, dock har jag inte hundra koll på det än, ska man även ta hem instamessage och instacollage? Ja jag lär väl komma på hur det funkar :)

1 kommentar:

farmor Ewa sa...

Instagram....... har aldrig ens hört talas om det!?
Tack för en trevlig eftermiddag igår!
Ha en trevlig vecka!